عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

همه رابطه ها با جمله " تو با بقیه فرق داری " شروع می شه...

وبه جمله " تو هم مثل بقیه ای " ختم می شه....

گالری عکس میهن سیستم فقط عکس عاشقانه جدید

خسته ام از...تو نوشتن...

کمی از "خودم" می نویسم

این منم که 

دوستت دارم

http://www.mihansystem.ir

یادم باشد دیگر هرگز خاطره هایم را کند و کاو نکنم!

مثل آتش زیر خاکستر می ماند...

حساب از دستم در رفته...

چندمین بار است که با یاد نگاه آخرت آتش می گیرم....؟؟

www.mihansystem.ir

دیر فهمیدم...

 

خیلی دیر....

"عزیزم"...

"گلم"...

"عشقم"...

تکیه کلامش بود....

www.mihansystem.ir

به دنبال کدام پایان ! خلاف جاده ایستادی ؟

 

چرا تا عادتت کردم به فکر رفتن افتادی ؟

چرا باید به تنهایی ؟ دوباره بی تو برگردم ؟

کجای جاده بد بودم ؟ کجای قصه بد کردم ؟

 



نظرات شما عزیزان:

SAHAR
ساعت12:37---5 مهر 1392
جیگرمممممممممم عالیییییه
پاسخ:فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 / 7 / 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ bita038 ] [ ]