عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

میگم مهم نیست ...

اما وقتی اسمشو می شنوم داغ دلم تازه میشه

میگم مهم نیست ...

اما تا بهش فکر می کنم اشک تو چشام جمع میشه

میگم مهم نیست ...

اما در تنهایی همش باهاش حرف می زنم

میگم مهم نیست ...

اما بعضی وقتها دستم میره رو شمارش که زنگ بزنم نزنم بزنم

میگم مهم نیست ...

اما دلم واسه صداشو خنده هاش لک زده

میگم مهم نیست ...

اما شبا تا صبح خوابم نمیبره با خودم میگه یعنی داره چیکار میکنه

میگم مهم نیست ...

میدونم چقدر مهمه میدونم چقدر ♥دوستش دارم

میگم مهم نیست ...

میگی بگو مهمه

اما نیست !!!

آره مهمی اما نیستی ...!

یـه احســـــــاس خـــوب عــشـق زیــباسـت♥



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 / 2 / 1393برچسب:, ] [ 13:43 ] [ bita038 ] [ ]