عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

پشت سرت بجای اشک یه کاسه اب میریزم...حالا که رفتنی شدی سفر بخیر عزیزم

این اخرین خواهشمه مواظب خودت باش...اونی که جامو میگیره جوونیتو بزار پاش

بهش بگو دوستت دارم بزار برات بمیره...عکسه منو پاره بکن یه وقت اونو نبینه

خجالت از چشام نکش که عاشقی همینه...

دفتر خاطراتتو بسوزون تو خلوت تنهاییت یادت ببر که کی بودی اینو به دلتم بفهمون

اگه صدات زدم به روت نیار که شنیدی....اگه دیدمت به روت نیار که دیدی

که گفته من تو رو نفرین میکنم...غصه به تو حرومه...خوشبختی تو گل من همیشه ارزومه



نظرات شما عزیزان:

artan
ساعت21:19---26 فروردين 1393
چندیست صیادان

گله میکنن

از صدف های بی مروارید !

راستش را بگو

اشک هایت را کجا می ریزی؟

شاید هم صدف ها

احتکار میکنن مرواریدها را

مثل محبت های مردم ...

های مردم دنیا بی انصافی ها تا کی؟؟

زمانه را بدنام کرده ایم

صدف ها هم محبت کم آورده اند ...
نمیدونم بگم وبت زیباست یا ...به امید روزی که خنده بر لبانت جاری شود
با اجازه لینکتون کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 / 1 / 1393برچسب:, ] [ 20:20 ] [ bita038 ] [ ]