عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

دیروز کلینیک بودم پسری اومد،یه خالکوبی اسم دختر رو دستش بود.گفت

میخوام پاکش کنم گفتم اسم کیه؟گفت "اسم عشقم هست"میخوام پاکش کنم یه

اسم دیگه بنویسم.گفتم این چه عشقی بودایقد درد خالکوبی رو تحمل کردی الانم میخوای

پاکش کنی اسم یکی دیگه رو بنویسی؟؟گفت دیروز جلو دفتر ازدواج وقتی دیدم عشقم

داره ازدواج میکنه رفتم پشت پنجره فهمیدم عشقم اسمشوبهم اشتباهی گفته

بودقبلا...حالا اومدم اسم واقعیشوبنویسم..

 

اون روز آرزو کردم کاش یه شیشه مشروب دستم بود میخوردم بسلامتیش..!! 

 

عکس های گریه دار و غمگین عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت19:33---26 فروردين 1393
سلام عزیزم وبت فوقوالعادس
ایشالا همیشه موفق باشی
به منم سر بزن...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 / 1 / 1393برچسب:, ] [ 19:6 ] [ bita038 ] [ ]