عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته


حرف دلمون چيز ديگست.... دختر: دوست دختر جدیدت خوشکله؟ (تو دلش: آیا واقعا از من خوشکل تره)

پسر: آره خوشکله (تو دلش: اما تو هنوز زیباترین دختری هستی که من می شناسم)

 

دختر: شنیدم دختر شوخ طبع و جالبیه (درست اون چیزی که من نبودم)

 

پسر: آره همینطوره (ولی در مقایسه با تو اون هیچی نیست)

 

دختر: خب پس امیدوارم شما دوتا با هم بمونید (کاش ما دوتا با هم می موندیم)

 

پسر: منم برات آرزوی خوشبختی دارم (چرا این پایان رابطه ما شد؟)

 

دختر: خب.....من دیگه باید برم (قبل از این که گریه ام بگیره)

 

پسر: آره منم همینطور (امیدوارم گریه نکنی)

 

دختر: خداحافظ.... (هنوز دوست دارم و دلم برات تنگ میشه)

 

پسر: باشه خداحافظ (بخدا که هیچ وقت عشقت از قلبم بیرون نمیره..........هرگز)

 

______ کاش ما آدما حرف دلمون رو می زدیم ______

 



نظرات شما عزیزان:

babak
ساعت15:48---25 اسفند 1392


سیستم افزایش بیسترنک چیست؟

سیستم افزایش بازدید بیسترنک به سایتها و وبلاگهای جدید کمک میکند تا بتوانند سریعتر رشد کنند و محبوبیت پیدا کنند.

سیستم افزایش بازدید بیسترنک چگونه کار میکند؟

سیستم تبادل بازدید بیسترنک بر خلاف تمامیه سایت های افزایش بازدید و ترافیک، که از سیستم آیفریم استفاده میکنند، سایت بیسترنک طریق بکلینک سایت شما را باز میکند، که نه از طریق الکسا و نه از طریق گوگل سایت شما اسپم نمیشود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 / 12 / 1392برچسب:, ] [ 15:21 ] [ bita038 ] [ ]