عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

یعنی می شود ؟

 

امشب که از همیشه خسته ترم

 

امشب که آسمان با عشق بازی خود حالم را بدتر می کُند

 

امشب که باران قصد بند آمدن ندارد

 

امشب که سکوت خانه به روحم چنگ میزند

 

امشب که دلم برای آشنایی دور تنگ شده

 

امشب که هیچکس بیادم نیست

 

تو بیایی ؟

 

یعنی می شود ؟

 

صدای زنگ در بیاید 

 

و من کلافه و بی حوصله با فکر اینکه این موقع شب کسی با من کار ندارد

 

در را باز کنم ...

 

ولی ...

 

تورا ببینَم 

 

می شود ؟

 

خــدا حواست به من هست ؟

 

با توام

 

نکند فکر کردی برای معشوقه ای زمینی این ها را مینویسم ؟

 

خدایا از زمین و زمینیانت بیزارم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 13:35 ] [ bita038 ] [ ]