عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

تکیه به شونه هام نکن من از تو افتاده ترم

 

ما که به هم نمیرسیم بسه دیگه بزار برم

 

کی گفته که به جرم عشق یه عمری پرپرت کنم

 

حیف تو نیست کنج قفس چادر غم سرت کنم

 

من نه قلندر شبم نه قهرمان قصه ها

 

 

من عاشقم همین و بس غصه نداره بی کسی قشنگی قسمت ماست که ما به هم نمیرسیم

 

                                                                           

 



نظرات شما عزیزان:

Mohammadmilad
ساعت20:31---26 آذر 1392
سلام گلم
userita joon@kamaneh
pas:8877995456
ادرس وبلاگم زدی اخر /بزن بزن رخقخی
www.kamaneh.mahtarin.com/vorod
شرط کار ما اینه بااینکه نویسنده ایه بازم نظر بزار ممنون بای


omid
ساعت8:11---26 آذر 1392
aaliye

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 / 9 / 1392برچسب:, ] [ 20:39 ] [ bita038 ] [ ]