عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

درخواب ناز بودم شبی دیدم کسی در میزند

 در را گشودم روی او دیدم غم است در میزند

 ای دوستان بی وفا از غم بی اموزید وفا

غم با همه بیگانگی هر شب به من سر میزند



نظرات شما عزیزان:

Mohammadmilad
ساعت15:14---26 آذر 1392
سلام عزیزم ممنون بازم سر بزن و ی جوری باش که وب منو همیشه چک کنی وبت عالی فکر کنم مدیر خیلی خوبی چون وبت عالی خوب خیلی دوست دارم راستی منو بهاره باهم کار می کنیم به توهم خیلی نیاز داریم اگه خواستی بهم بگو برات ی یوزر نویسندگی باز کنم ماچچچچچچچچچچچچ خیلی دوست دارم منتظر جوابتم

Mohammadmilad
ساعت20:52---25 آذر 1392
سلام امیدوارم خوب باشی من دارم بین بهترین وبلاگ نویسا ی تحقیق درباره روند بازدید وبشون میکنم من از الان هر روز سیع می کنم ی نظر برات بزارم امیدوارم شماهم منو یاری کنی داداشت محمد فقط لطفا این زنجیرو قعطش نکن هانی جون مممممممممممماااااااااااااااااا ااچچچچچچچچچچچچچ منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 / 9 / 1392برچسب:, ] [ 20:34 ] [ bita038 ] [ ]