عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺿﻌﻴﻔـﻪ ﺍﯼ ﻛﻪ ﺑـﻮﯼ ﺗﻨــﺶ ﻣـــﺮﺩﺍﻧـﮕﻴﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﺍﻧـﻮ ﺩﺭ ﻣﻴـﺎﻭﺭﺩ !
ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ
همانی که فرق نیاز من و تو هرزگی است !
ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ
همان که اگه تو خیانت کنی انگ بی عرضه برای من است!

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همانی که برای ادامه بقا به من محتاج هستی!

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

ﻫﻤﺎﻥ ﻧـﺎﻗﺺ ﺍﻟﻌﻘﻠﯽ ﻛﻪ ﺗـﻤــﺎﻡ ﺗــﻮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼـﺸﻤﺎﻧـﺖ ﻣﻴﻔﻬﻤﺪ !

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همان کرم درختی که تو دنبالش هستی !

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همانی که همیشه چشمت دنبال یکی بهتر از من است !

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همان که تو از دامن جنس خودم پا به این دنیا گذاشتی!

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

ﻫﻤﺎﻥ ﺟـﻨـﺲ ﺩﻭﻣـﯽ ﻛﻪ ﺗـﻮ ﺑﺮﺍﻳـﺶ ﺍﻭﻟﻴﻨﻮ ﺁﺧﺮﻳـﻨـﯽ !

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همان که باعث جهنمی شدنت است!

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همان که ساعت اخر شب برایش حرام است!

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همان که وقت یایسگی خارج از دور میشوم !

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همانی که وقتی که پولداری تعویضم میکنی !

ﻣـﻦ ﺯﻧــﻢ

همان که خیانتم خلاف طبیعت است!

ﻣـﻦ ﺯﻧـﻢ

ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻳﺒـﺎﯼ ﻟﻄﻴﻔﯽ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗـﻤــﺎﻡ ﻣــﺮﺩﺍﻧﮕﻴﺖ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺍﻋﺘـﺮﺍﻑ ﻣﻴﻜﻨﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﻫﻴﭻ ﺗـﺮ ﺍﺯ ﻫﻴﭽـﯽ !

ﻣـــﻦ ﺯﻧـــــﻢ

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 / 9 / 1392برچسب:, ] [ 17:15 ] [ bita038 ] [ ]