عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

به سلامتی من و امثال من…!

 

منی که بغضمو جلوی همه قورت میدم که یه وقت گریه نکنم!

منی که تا میام حرف بزنم و کاری کنم.سریع میگم:بیخـــــــیال!!

منی که شبا از فرط تنهایی و بی رویا بودن.هدفون تو گوش میخوابم!

منی که حتی دیگه نمیدونم چه مرگمه و چجوری باید خودمو آروم کنم…!

منی که نامردی رو در حقم تموم کردن و هنوزم دلم بلد نیست نبخشتشون…!!!

منی که دیگه حس زنده نگه داشتن خودمو هم ندارم!!

منی که پر از حسرت و دلتنگیم…

منی که …..

و…

آره رفیق!

به ســـــــلامتی ما…

ماهایی که حال و روزمون شدیدا طوفانیه….!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 / 9 / 1392برچسب:, ] [ 18:48 ] [ bita038 ] [ ]