عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

 
☻☻☻

به بعضیا باید گفت:

اگـــــه حس میکنــی خیلـــــــی بارتـــــه واست

” گاری ” بگیرم !

☻☻☻

ﻋﺰﯾﺰﻡ …

ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻮﺑﺖ ﭘﺎﻫﺎﺗﻪ

ﮔﻮﺭﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﻦ …



☻☻☻


یادت باشه گلم !

وقتی که داری گنده تر از دهنت حرف میزنی،

منتظر جر خوردن دهنتم باش . . !

☻☻☻


احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن

 پارچه ی قرمز جلوی گاوه !


☻☻☻


ﻛﻼﻍ ﭘﺮ

گنجشک ﭘﺮ

ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻧﭙﺮ ؛ ﺑﻲ ﺯﺣﻤﺖ “ﮔﻤﺸﻮ” ﻋﺰﻳﺰﻡ …

☻☻☻


از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو ، ایراد

 از تو نیست !

مگس هیچوقت سمت گل نمیره ؛

همیشه میره سمت یه چیزی مث خودش !


☻☻☻


گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم…

مشترک مورد نظر آدم نمی باشد…

لطفا قطع کن…

☻☻☻


وقتی داشتی میرفتی گفتی دیگه هیچکی رو مثه

 من نمیتونی پیدا کنی…!

توی دلم گفتم: اتفاقا خوبیش همینه !

☻☻☻


بعضیا لازمه کنارت نباشن . . !

کنارت که باشن تنهاتری . . !

پس خواهشا نباش . . !


☻☻☻

بعضیا کات مات حالیشون نیست !

فقط دوس دارن بازی کنن !

☻☻☻

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !


☻☻☻

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 / 7 / 1392برچسب:, ] [ 18:1 ] [ bita038 ] [ ]