عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

دروغ بگو ؛ تا باورت کنند....!!

آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند....!!

بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ....!!

خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ....!!

کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند........!!

هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ....!!

اگر ساده ای ؛

اگر راست گویی ؛

اگر باوفایی ....

اگر با غیرتی !

اگر یک رنگی ....

همیشه تنهایی ... !!! همیشه تنها!. .

 



نظرات شما عزیزان:

amirhossein
ساعت17:03---15 بهمن 1392
وبت خیلی عالیه خوشم اومد ممنون

ساسان
ساعت17:54---10 بهمن 1392
سلام دوست عزیز
از بیکاری خسته شدی مگه نه؟؟؟
دوست داری از اینترنت پول دربیاری مگه نه؟؟؟
از بیهوده گشتن توی اینترنت خسته شدی؟؟؟؟
به نظر من بیا به وبلاگ زیر و توی پیکوباکس عضو شو و روزی 450 الی 500 تومن دربیار
بی نظیره—الان من دارم فعالیت میکنم و به شما هم توصیه میکنم که حتما ثبت نام کنید
Taabligh.lxb.ir
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 / 11 / 1392برچسب:, ] [ 17:26 ] [ bita038 ] [ ]