عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

اگه خیانت نکردم، فکر نکن نمیتونستم . . .
اتفاقا خیلی ها دور و برم بودن !
اگه خوب بودم، فکر نکن خوبی از خودت بود . . .
خوبی تو ذاتم بود !
اگه بردمت بالا، فکر نکن چیزی بودی . . .
میخواستم هم قد خودم شی !
اگه تک پر بودم، فکر نکن پریدن بلد نبودم . . .
فقط میخواستم با تو بپرم !
اگه دلمو فقط به تو دادم،فکر نکن تو عالی بودی . . . 
فقط دلم راضی نمی شد !
اگه واسه دیدنت لحظه شماری میکردم، فکر نکن خیلی شاخ بودی . .
به دلم که تنگ بود احترام میزاشتم !
خلاصه اگه حالا دارم فراموشت میکنم، فکر نکن واسم آسونه . . .
خودت راه موندن رو سخت کردی که مجبور شدم آسون برم . . . 
آره . . . . . .

Naghmehsara.ir (1)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 / 10 / 1392برچسب:, ] [ 18:52 ] [ bita038 ] [ ]