عشق ونفرت

درد عشق-عاشقی-خیانت-دروغ-دل نوشته

⇄چند خطے راجب خودم⇆

 

☜مَـــــــــــــــن...

 

تو زندگــے یه وَقتایــے حاضرجوابی کردم??•••

 

یه وَقتایــے با کســے ساختم??•••

 

یه وَقتایــے پروبازی درآوردم??•••

 

یه وَقتایــے بخشیدم??•••

 

یه وَقتایــے عاشق یه بی ارزش شدم✘•••

 

یه وَقتایــے افتادم??•••

 

یه وَقتایــے توبیداری کابوس دیدم⚡•••

 

یه وَقتایــے ضربه خوردم??•••

 

یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم ⬛•••

 

حالا باید بگــــــــم??

 

من از تــمــوم اینا درس یـاد گرفتم❗✔

 

حالا خوشحالم که خودمم❗✔

 

خلاصه بگم باخودت نگو طفلی کسی رو نداره❗✘

 

تنهام چون دیگه به عشق اعتقاد ندارم❗✔

 

به خودم افتخارمیکنم چون هرزگی نکردم??

 

 

●●●•••مَـــــــــن خودَمَــــم•••●

 

??مغرور ، ساده ،مهربون....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 / 6 / 1393برچسب:, ] [ 22:19 ] [ bita038 ] [ ]